ג’וסי פירות קפואים, המקום בו ניתן למצוא הכל

בננות, מנגו, תותים, אבטיחים ועוד מבחר גדול תוכלו למצוא בג‘וסי פירות קפואים. אנו מציעים לכם מבחר של פירות קפואים לעסקים ולשימוש פרטי, המתאימים לכל מטרה. אם אתם מחפשים ספק פירות קפואים אמין ואיכותי שעליו ניתן לסמוך, הגעתם אל המקום הנכון. עם שירות משלוחים עד הבית באמצעות רכב קירור, תהיו בטוחים כי תמיד תהיה לכם הספקה של מיטב הפירות הקפואים.

פירות קפואים לעסקים יכולים להתאים לכל סוג של עסק בתחום המזון או האירוח. בין הלקוחות המשתמשים בשירותי הזמנת פירות קפואים ניתן למצוא מסעדות, קונדיטוריות, בתי קפה, דוכני שייקים, אולמות אירועים, מאפיות, בתי הארחה ועוד. כל מקום עושה בפירות שימושים אחרים, ומעניק ללקוחותיו מנות טעימות ומלאות השראה. אך ללא חומרי גלם איכותיים, שום מנה לא תצא איכותית. לכן חשוב לדעת היכן להזמין פירות קפואים לעסקים.

ג'וסי פירות קפואים

פירות קפואים לעסקים

 

ג‘וסי פירות קפואים עונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים של העסקים:

מגוון מטורף של פירות – העסק שלכם זקוק למגוון של פירות. אתם לא יכולים לחפש מנגו אצל ספק אחד ופירות יער אצל ספק אחר. אתם זקוקים לספק אחד אשר יכול לספק לכם מגוון פירות קפואים מכל הסוגים, ועוד מוצרים משלימים. כך תוכלו לעשות הזמנות מרוכזות ובמחירים משתלמים.

זמינות בכל העונות – אתם לא רוצים לאכזב את הלקוחות שלכם שמגיעים למנה האהובה עליהם, ופתאום אומרים להם שאין. אתם זקוקים לזמינות של כל הרכיבים בכל עונות השנה. רק ספק פירות קפואים לעסקים יכול להבטיח לכם כי כל סוגי הפירות יעמדו לרשותכם בכל עונות השנה.

איכות מליגה אחרת – אתם לא יכולים לאכזב את הלקוחות שלכם. בכל מנה שבחרתם לשלב בה פירות, אתם רוצים להעניק להם את הפרי העסיסי והטעים ביותר. רק גו‘סי פירות קפואים יכולה לספק לכם את האיכות שעומדת בסטנדרטים של העסק שלכם.

פתרון בעל חיי מדף ארוכים – חיי המדף של חומרי הגלם הם אחד השיקולים החשובים עבור העסק. אתם רוצים לתכנן תפריט, אבל לא רוצים להגיע למצב שבו אתם משליכים לאשפה מצרכים. אחד היתרונות החשובים של פירות קפואים לעסקים הוא חיי המדף הארוכים שלהם.

חוסך לכם בזמן – זמן שווה כסף, ואתם בוודאי רוצים שהעובדים שלכם לא יבזבזו זמן. רק דמיינו כמה זמן הולך לאיבוד כאשר מגיע משלוח פירות והעובדים שלכם צריכים להתעסק בשטיפה, קילוף וחיתוך. במטבח מסחרי זהו שיקול משמעותי. ג‘וסי פירות קפואים מביאה לכם פירות מוכנים לשימוש מיידי וחוסכת לכם את כל ההתעסקות האינסופית.

פירות קפואים כשרים למהדרין – בתור עסק אתם רוצים להעניק שירות לכל בית ישראל. אינכם רוצים להפסיד אף לקוח, ולכן חשוב לכם לספק פירות קפואים בעלי כשרות. כך תוכלו להגיש מנות גם לשומרי המסורת.

ג‘וסי פירות קפואים

חברת ג‘וסי פירות קפואים מספקת פתרונות לעסקים. על מנת לעמוד באיכות הגבוהה וגם להעניק לכם את השירות הטוב ביותר – כל הפירות מגיעים עד אליכם. אנו מובילים את הפירות ברכבי קירור המבטיחים לשמור על איכותם וערכם התזונתי.

ניתן לקבל את השירות עד העסק במבחר יישובים במרכז הארץ, אזור השרון וצפון הארץ. את המשלוחים ניתן לתאם באמצעות ממשק אינטרנטי קל ונוח לשימוש. בעזרת האתר תוכלו להזמין את כל המבחר הכולל: תמרים, מנגו, אבטיחים, תפוחי עץ, אוכמניות,  פטל שחור, אנונה, פאפיה, פירות יער קפואים, אגסים, ליים, מלון קפוא ועוד מבחר טעימים אהובים.

ניתן להזמין מארזים לפי הצרכים שלכם – ישנם מארזים קטנים של חצי קילוגרם, וגם מארזים של קילו או 2 ק“ג. ככל שתזמינו יותר, כך תיהנו ממחירים משתלמים יותר.

בחזרה אל בלוג עורכי דין