יישור שיניים מחיר

אם אתה חושב ליישר את השיניים שלך, אולי כדאי לך לשקול רכישת מיישרים ברורים במקום פלטה מסורתית. ישנם יתרונות רבים למכשירי תיקון מפלסטיק שקוף אלה, אך הם יכולים גם להיות יקרים יותר מחוטי המתכת, הסוגריים והגומיות שהם החלופה הנפוצה ביותר. אז האם העלות הנוספת שמגיעה עם המודרניזציה ביישור השיניים שווה את זה? נשווה את האפשרויות שלך כדי לעזור לך להחליט אם מיישרים ברורים יתאימו בבירור לתקציב שלך. יישור שיניים מחיר

מה הם מיישרים ברורים?

מיישרים ברורים הם חלופה לא בולטת וניתנת להסרה לפלטות מתכת מסורתיות. כאשר אתה מקבל את מיישורי הפלסטיק השקופים המותאמים בהתאמה אישית, תקבל מספר חודשים מראש, ותחליף אותם במרווחי זמן קבועים (בדרך כלל כל שבועיים) כדי לעזור להזיז את השיניים שלך למצב תקין. כל סדרת המיישרים יכולה להימשך עד תשעה חודשים או יותר, תלוי בכמות היישור הדרושה. אם אתה מהסס ללבוש חומרה יישור שיניים מסורתית עם חוט וסוגר אבל עדיין רוצה ליישר את השיניים שלך, יישור שקוף יכול להיות הפתרון הנכון עבורך.

איגוד רפואת השיניים האמריקאי לא מעודד לקבל מיישרים ברורים ישירות מיצרנים במה שנקרא יישור שיניים מסוג עשה זאת בעצמך. הזזת שיניים היא הליך רפואי שצריך להיעשות בליווי איש מקצוע מורשה. יישור לסת

יישור שיניים מחיר

יישור שיניים מחיר

מהם היתרונות של מיישרים ברורים?

לפני שניכנס להשוואה בין מיישרים ברורים לפלטה מסורתית, בואו נתיישר על היתרון המשותף המשמעותי ביותר בין השניים – שיניים ישרות יותר. כאשר השיניים שלך ישרות, סביר להניח שתרגיש הרבה יותר טוב עם החיוך שלך, וגם הפה שלך יהיה בריא יותר.

כאשר השיניים שלך מיושרות, הן נוטות להכיל פחות חיידקים מכיוון שקל יותר לך לנקות אותן. היגיינת פה טובה יותר תפחית את הסיכון לעששת, למחלות חניכיים , והחניכיים עשויות לתמוך טוב יותר בשיניים כאשר הן אינן חופפות. ייתכן גם שיש לך סיכון מופחת לשיתוק, להישבר או לשחוק את השיניים שלך כשהן משתלבות בצורה נכונה. יישור ופלטה ברורים יכולים אפילו להקל על מתח חריג המופעל על הלסת שלך משיניים לא מיושרות.

מהם היתרונות של מיישרים ברורים על פני פלטה מסורתית?

פלטה שקופה ליישור שיניים

ישנם יתרונות רבים ללבוש מיישרים ברורים לשקול, כמו:

אסתטיקה

אחת הסיבות הגדולות ביותר שאתה עשוי להעדיף מיישרים ברורים היא שאתה לא רוצה מראה של מתכת בפה שלך. נראה שהרבה מבוגרים שם מרגישים כך. מיישרים אלה כמעט בלתי נראים יכולים בהחלט להיות הסיבה שהאיגוד האמריקאי לאורתודנטים מדווח על מספר שיא של מטופלים מעל גיל 18 המבקשים טיפול אורתודונטי.

ניתן להסרה

אתה יכול להסיר מיישרים שקופים בכל עת, מה שיאפשר לך לאכול את המאכלים שאתה אוהב, לתרגל היגיינת פה טובה ולהרגיש קצת יותר בנוח בזמן שמשהו משנה את יישור השיניים שלך.

 

קופי יישור נוחות

ברורים מרגישים יותר כמו המרקם של השיניים האמיתיות שלך מאשר סוגריים וחוטי מתכת. פלטה מסורתית יכולה להתחכך על הלחיים שלך, ולגרום להן להרגיש גולמיות. אנשים רבים מעדיפים את השינוי הדו-שבועי בבית במיישרים ברורים על פני הידוק של חוטים לעיתים כואבים על ידי אורתודנטים.

פחות ביקורי יישור שיניים

פלטה מסורתית מחייבת אותך להדק את החוטים בערך כל שישה שבועות. זה הרבה פגישות. ואם אין לך ביטוח שיניים שיכסה את כל הביקורים האלה או את כולם, הם עלולים לעלות ביוקר.

אין צורך בתיקון

. לפעמים סוגר או חוט עלולים להשתחרר עם הפלטה המסורתית, מה שאומר עוד ביקור אורתודנט. עם יישור ברור, אם יש נזק, אתה יכול לעבור ליישור הבא בסדרה שלך.

ניקוי שיניים קל יותר

כאשר לובשים סמכים מסורתיים, הסרת מזון ופלאק מסביב לסוגריים ובקו החניכיים יכולה להיות עבודה רבה. לחלופין, כאשר יש לך מיישרים ברורים, אתה יכול פשוט להסיר אותם ולתרגל היגיינת פה טובה כמו שאתה עושה תמיד. היגיינת פה טובה חיונית להצלחת הטיפול שלך.

כמה עולים מיישרים ברורים בהשוואה לפלטה מסורתית?

מיישרים ברורים נוטים לעלות קצת יותר מאשר פלטה מסורתית, אבל אין דרך לספק מספרים מדויקים מבלי לדעת את הצרכים הספציפיים של השיניים שלך. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לדבר עם רופא השיניים או האורתודנט שלך כדי לקבל הערכה סבירה של המחיר.

עבור דמות כדורסל, אתה יכול לצפות שמיישרים ברורים ינועו בכל מקום בין $3,500 ל-$8,000 בהשוואה לפלטה מסורתית, שיכולה לנוע בין $2,500 ל-$6,000. מחיר היישור הברור יהיה תלוי בכמות היישור מחדש של השיניים שלך וכמה מיישרים אתה צריך לאורך הטיפול. העלות משתנה גם על בסיס כל מקרה לגופו עבור פלטות מסורתיות, בהתאם לצרכים האישיים שלך ולאורך הטיפול.

רוב תכניות ביטוח השיניים מכסות קושרים ברורים בדיוק כפי שהיו מכסים פלטות רגילות, אך בדוק עם חברת הביטוח שלך ושאל אותם לגבי היקף הכיסוי שלהם.

תמיד כדאי להתייעץ עם האורתודנט שלך לפני שתחליט איזו אפשרות טיפול מתאימה לך. הם מכירים את הצרכים הספציפיים שלך ויוכלו לספק את ההמלצות הטובות ביותר לטיפול. הם יוכלו לתת לך הערכה טובה יותר של המחיר. ובסופו של דבר, אם ההחלטה שלך מסתכמת במחיר, האדם היחיד שיכול לקבל את ההחלטה הזו הוא אתה. אם הכספים הם דאגה גדולה עבורך, אבל אתה מעדיף שיישור ברור על פלטות, אתה יכול לשאול את רופא השיניים שלך לגבי אפשרויות התשלום. ספקים רבים מציעים תוכניות תשלום חודשיות גמישות כדי לפזר את העלות על פני זמן ממושך. וללא קשר לאופציה הטיפולית שתבחר, אנו מקווים שהיא גורמת לך לחייך.

מקדם אתרים