עובש בקירות טיפול מקצועי

עובש בקירות טיפול, מה גורם לבעיה ומה אפשרת לעשות?

בעיות שונות עשויות לגרום להופעת עובש בקירות – אלו יכולות להיות בעיות של חדירת מי גשמים, בעיות של נזילות מים, בעילות של לחות ובעיות של עיבוי. חשוב להזמין מומחה איטום על מנת להעניק טיפול לבעיה. 

לא תמיד הסיבות לבעיה ברורות למי שאין לו ניסיון. למשל בעיות עיבוי עלולות להתבלבל בקלות עם בעיות איטום כיוון שתופעות דומות יכולות להתרחש בשני המקרים. חשוב לאבחן את מקור הבעיה על ידי איש מקצוע מיומן העוסק שנים רבות בתחום האיטום ויודע להבדיל האם זה עובש כתוצאה מחדירת מים, לחות או בעיית עיבוי. 

ישנם פרמטרים היכולים להראות לנו האם זוהי בעיה של איטום או בעיית עיבוי, אך מוטב להשאיר זאת לאנשי המקצוע. לעתים ישנה יותר מסיבה אחת, והגבול עשוי להיות מטושטש ולא ברור. 

עובש בקירות טיפול דורש להבין את הסיבה. זאת מכיוון שהטיפול הוא אינו טיפול נקודתי בעובש, אלא טיפול יסודי בבעיה שגרמה להופעת העובש. 

קבלן מומחה איטום, כמו חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים מבצעת טיפול בעובש במגוון חללים שונים לרבות טיפול בעובש במקלחונים וטיפול בעובש בקירות ותקרות. וזאת תוך כדי מתן פתרון למקור הבעיה. 

עובש בקירות טיפול – איך מתמודדים עם הבעיה הזו?

כפי שניתן לראות, ברוב המקרים, עובש נגרם מאוורור לקוי בחדר לח, בעיות איטום או בעיות עיבוי.

רבים מאמינים שהפתרון לבעיה הוא ניקוי העובש בחומרים כמו אקונומיקה, אך חשוב להבין שזהו פתרון זמני ומוגבל. ראשית כל בגלל שהעובש נמצא עמוק בתוך שכבות הקיר, ושנית מכיוון ששום חומר ניקוי אינו משנה את התנאים הסביבתיים שהם הסיבה להיווצרות העובש.  אין טעם לנסות להתמודד עם עובש בעצמכם, עשו זאת עם מומחה איטום. 

עובש בקירות טיפול

מומחה איטום 

חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים עושה שימוש בחומרים שונים לצורך השמדת עובש או מניעת עובש. אך זהו רק היבט אחד של העבודה שאנו מבצעים. הבסיס לכל פתרון שאנו מיישמים הוא זיהוי מקור הבעיה ומתן פתרון על פי אופי הבעיה. 

סוגי הבעיות העיקריים הם בעיות איטום ובעיות עיבוי:

בעיות עיבוי – במקרה של בעיות עיבוי, לאחר נזקי עובש “נעמיס” את הקירות/תקרות בג’ל בידוד, זה יקטין את הפרשי הטמפרטורות בין הסביבה החיצונית לפנימית, ימנע את אותה ”הזעה“ הגורמת לרטיבות ובכך גם ימנע היווצרות של עובש על הקיר. 

בעיות איטום – בכל הנוגע לעובש מנזילות ובעיות איטום, נבצע איטום איכותי ולאחר מכן נצבע מחדש את הקירות והתקרות בצבע נגד עובש.

עובש בקירות טיפול

לסיכום, בעיות עובש הן מסוכנות ביותר ואין להקל בהן ראש. על מנת לפתור את הבעיה בצורה יסודית, בהתאם למקור הבעיה, יש צורך להזמין אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, בעלי ניסיון רב בהתמודדות עם בעיות איטום ועיבוי בכלל, וטיפול בעובש בפרט.

עובש בקירות טיפול – סובל מעובש? אל תתמהמה, התקשר לאיש מקצוע בהקדם האפשרי

בחברת טל ציוני, איטום ושיקום מבנים, כל העבודות מבוצעות על ידי כוח אדם מנוסה בפיקוח מהנדסי בניין ומומחים לאיטום ונזילות. קבלן מומחה איטום מספק אחריות בכתב על כל עבודה. זאת  על מנת להבטיח שלקוחותינו יקבלו את השירות הטוב ביותר ואת השקט הנפשי למשך שנים רבות.

מלבד טיפול בבעיות עובש, אנו מטפלים בכל בעיות האיטום בבית או בעסק – אנו מבצעים איטום חלונות, איטופ פרגולות, איטום מרתפים, איטום קירות חיצוניים, איטום גגות ביריעות ביטומניות, איטום מרפסות ועוד. 

סובלים מבעיות עובש בבית? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם לטפל בבעיה שלכם במהירות, במקצועיות וביסודיות.

מאת קידום אתרים בגוגל